فروردین

سابسیژن در کرج

سابسیژن در کرج روشی ساده و سر پایی و بی خطر برای بشتر افراد است . این روش یک مکانیسم متفاوت و اساسی برای درمان اسکارهای نظیر جای جوش – جای بخیه و آبله مرغان می باشد .

ساب سیژن در کنارلیزربهترین درمان جهت اسکارهای فرورفته محسوب می شوند. در روش سابسیژن برای درمان و رفع جای جوش از روش آزاد کردن بافت های همبندی یا بافت های فیبروتیک استفاده می شود. سابسیژن با وسیله ای خاص به نام سوزن نوکور انجام می شود. روش سابسیژن برای درمان جای جوش یا به اصطلاح درمان جوشگاه های عمیق تاشی از اکنه انجام می شود.

نحوه درمان با سابسیژن در کرج چگونه است ؟

سابسیژن در کرج روشی بسیار آسان است و بیمار معمولا در همان روز مرخص می شود. در مرحله اول پزشک ناحیه درمان را که قرار است سوزن وارد شود را تمیز می کند . سپس نوری بالای سر بیمار قرار می گیرد و متخصص پوست نواحی جراحی را علامت گذاری می کند. ناحیه ای که قرار است سوزن وارد شود به طور موضعی بی حس می شود.

معمولا از سوزن سایز ۱۸ تا ۲۰ در سابسیژ۰ استفاده می شود. در بعضی موارد ممکن است از سوزن ۲۵-۲۷ استفاده شود. سوزن باید از زوایای خاصی که معمولا قائمه است وارد پوست شود. هنگامی که سوزن در داخل پوست قرار می گیرد، پزشک به طور مداوم سوزن را به داخل برده و خارج می کند تا صدایی شنیده شود. این صدا نشان دهنده تخریب رشته فیبری است.

سابسیژن درکرج مناسب چه افرادی است؟

بهترین روش برای آگاهی از مناسب بودن درمان سابسیژن مراجعه به پزشک است. پزشک شدت و عمق اسکار را در جلسه مشاوره بررسی می‌کند و بهترین روش رفع اسکار را توصیه می‌کند. از سابسیژن در کرج بیشتر برای درمان موارد زیر استفاده شود:

– سلولیت

-خط خنده عمیق

– چین وچروك های عمیق

– لک های ناشی ازآفتاب

– گرافت‌های پوستی فرو رفته

-جای زخم‌های فرورفته وسیع به دلیل آکنه، ضربه و جراحی

– جای زخم‌های فرو رفته عمیق به دلیل آکنه، ابله مرغان، ضربه و جراحی

تعداد جلسات لازم برای سابسیژن در کرج

به طور کلی آکنه های عمیق و جای جوش هایی که بسیار تو رفته هستند به طور کل ضایعات پوستی بسیار عمیق که برای مدت زمان بسیاری بروی پوست مشاهده می شود نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارند، که با استفاده از سابسیژن ازبین بروند.

در تعیین تعداد جلسات درمانی سابسیژن شدت اسکار مورد توجه قرار می گیرد، در نهایت تعداد جلسات سابسیژن بعد از بررسی های پزشک تعیین می شود اما بطور کلی نتایج مثبت درمان پس از دو تا سه جلسه قابل مشاهده است. در نظر داشته باشید که هر جلسه درمانی تنها به مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه به طول می انجامد.

آیا سابسیژن در کرج عوارض دارد

به طور کلی سابسیژن در کرج روش مطمئن و کم عارضه ای لرای بیشتر افراد محسوب مب شود است استفاده از روش کانولا در این درمان به کمتر شدن عوارض جانبی از قبیل کبودی و تورم کمک کرده و زمان بهبودی را کوتاه تر می کند.خطرات و عوارض سابسیژن عبارتند از:

-درد و حساسیت به درد در نواحی درمان

-عفونت؛ که معمولاً بصورت آکنه موضعی به شکل پاپول و جوش چرک‌دار ظاهر می‌شود.

آیا سابسیژن در کرج با درد و خونریزی همراه است ؟

بیشتر افراد تصور می کند که سابسیژن در کرج بسیار دردناک است و زمانی که سوزن های سابسیژن وارد پوست می شود فرد باید درد بسیاری را تحمل کنند در صورتی که این یک تصور اشتباه است زیرا قبل از سابسیژن از بی حسی موضعی استفاده می شود که باعث می شود فرد در زمان سابسیژن دردی را احساس نکند یا احساس درد بسیار خفیف باشد .

در شکاف ایجاد شده برای ورود سوزن کانولا خون ریزی رخ می دهد که طبیعی است وجای نگرانی برای فرد وجود ندارد باشید ، لازم به ذکر است که در گذشته بدلیل اینکه از سوزن های ضخیم تری استفاده می شد احساس درد و خونریزی بسیار بیشتر بود.

درمان اسکار آکنه به چند جلسه سابسیژن نیاز است

به طور معمول هر جلسه سابسیژن حدود ۳۰ ـ ۱۵ دقیقه طول می‌کشد و بیمار بلافاصله پس از اتمام درمان به خانه باز می‌گردد.

تعداد جلسات درمان با توجه به توانایی تولید کلاژن پوست هر شخص متفاوت است. همچنین تعداد جلسات به نوع، محل و شدت فرورفتگی نیز بستگی دارد.

به طور معمول برای درمان اسکارهای متوسط، ۳ تا ۶ جلسه درمان کافی است. باید بین جلسات درمانی، حداقل یک بازه زمانی یک ماهه در نظر گرفته شود.

تفاوت سابسیژن در کرج با دیگر روشها

سابسیژن در کرج یکی از روش های رایج درمان اسکارهای آکنه محسوب می شود. اکثر بیماران اسکارهای آکنه از نوع لنگری یا کمندی را دارند. این نوع اسکار های آکنه به صورت عمیق در پوست قرار می گیرند، بنابراین دور از دسترس روش هایی همچون لیزرهستند. بنابراین می توان گفت که سابسیژن در درمان این روشها روشبسیار موثر است.

موارد استفاده از سابسیژن در کرج

با توجه به راحتی و ایمن سابسیژن، این روش می تواند در موارد ذیل مورد استفاده قرار بگیرد

– برطرف کردن جای جوش، اسکار و بافت تخریب شده بر اثر آبله مرغان

-از بین بردن جای جراحی و زخم های قدیمی

– محو کردن جای تیره جوش ها

-از بین بردن چین و چروک ها و خط و خطوط صورت

– سلولیت هایی که از انباشت چربی به وجود آمده اند

هزینه سابسیژن در کرج

هزینه این روش برای هر شخصی متفاوت است و بستگی به تعداد جلسات درمان، محل انجام درمان و عمق زخم‌ها دارد. هزینه سابسیژن در حین مشاوره تخمین زده خواهد شد. محدوده‌ی هزینه بستگی به تعداد و شدت زخم‌ها نیز دارد. میزان دقیق آن در زمان انجام هر عمل تعیین خواهد شد.

مزایا ی انجام سابسیژن در کرج

-یکی ازمزایای انجام سابسیژن این است پوست نیازی به استراحت ندارد.

-این روش نتایج درمانی عالی برای فرد دارد.

-ا این روش برای هر نوع پوستی مناسب است.

-زمان بهبودی فرد در حدود دو یا سه روز است .

– درهمه ی فصول شما می توانید این روش درمانی را انجام دهید

همراه با این روش شما می توانید از روشهای دیگر مانند فركشنال co2و RFفركشنال ومیكرودرم استفاده کنید.