فروردین

هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی در کرج نوعی جوانسازی پوست است و می توان گفت که یک درمان کاملاً غیرتهاجمی برای لیفت پوست است که در مقایسه با سایر روش‌های لیفت با درد بسیارکمی را برای فرد خواهد داشت.

در روش هایفوتراپی در کرج پزشک به کمک امواج فراصوت، انرژی گرمای را به بافت پوست انتقال می دهد که این امر موجب انقباض پوست شده و این موجب سفت شدن فوری ناحیه مورد نظر می شود. این نتایج با گذشت زمان سبب لیفت و رفع افتادگی قابل توجه پوست خواهد شد. پس ازانجام هایفوتراپی، اثرات آن همچنان ادامه دارد و موجب افزایش رشد پروتئین کلاژن جدید و تشکیل ساختار مستحکم پوست در فرد خواهد شد.

افراد مناسب هایفوتراپی در کرج

به طور کلی هایفوتراپی در کرج برای افرادی مناسب است که پوست آنها تا حدی شل شده است به گونه ای که حس می‌کنند استحکام و سفتی پوستشان کاهش یافته است. افتادگی ابرو و یا پلک اغلب اولین نشانه پیری پوست در افراد است. به طور معمول افراد سی ساله و بالاتر که دارای شل شدگی خفیف تا متوسط پوست هستند، متقاضیان مناسبی برای هایفوتراپی می‌باشند.

چند جلسه درمان مورد نیاز است؟

بیشتر بیماران نیاز به یک تا دو جلسه هایفوتراپی در کرج دارند. نتایج بالینی چشمگیری بعد از هایفوتراپی برای بیشتر افراد به دست می آید و بهبودی پوست تا ۶ ماه پس از درمان اولیه قابل مشاهده خواهد بود. درمان تکمیلی می‌تواند در فواصل ۱ ساله بسته به میزان لیفت و سفتی مورد نیاز پوست انجام شود.

مزایای انجام هایفوتراپی در کرج

می توان گفت که به عنوان یک روش کاملا غیر جراحی، غیر تهاجمی، هایفوتراپی مزایای بسیاری را نسبت به سایر روش ها برای بیماران به همراه دارد که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است.

-هابفوتراپی روشی ایمن و موثراست.

-جایگزینی مناسب با هزینه کمتر نسبت به جراحی لیفت صورت است.

– نیازی به بیهوشی یا مسکن ندارید.

-هیچ شکاف یا خطر عفونتی برای فرد وجود ندارد.

-درمان راحت و بی دردسربرای فرد انجام می شود.

-نتایج فقط پس از یک جلسه درمان دیده می شود

-نتایج می تواند به مدت ۲ سال به طول انجامد

هایفوتراپی در کرج چگونه انجام می شود؟

سازندگان این دستگاه مدعی هستند که هایفو بر لایه‌های عمقی و زاینده پوست شما، یعنی همان لایه‌ای که در جراحی زیبایی بر روی آن کار می‌شود، تأثیرگذار است.

بر خلاف لیزر که از خارج به داخل پوست نفوذ می‌کند، هایفو بدون آنکه اثری بر لایه سطحی پوست داشته باشد، از آن عبور می‌کند و انرژی خود را به صورت اختصاصی مستقیماً به لایه‌های ساختاری و عمقی پوست و نیز به ماهیچه‌های محل وجود کلاژن اعمال می‌کند.

هایفوتراپی شامل نفوذ انرژی امواج اولتراسوند به لایه‌ عمقی زاینده پوست (و لایه‌های زیرین آن به منظور تحریک تولید کلاژن در این قسمت است که منجر به ایجاد جراحت‌های بسیار ریز در بافت‌های عمقی می‌شود.

همزمان با بهبود جراحت این بافت‌ها، تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و هنگامی که رشته‌های جدید کلاژن شکل می‌گیرند و کوتاه می‌شوند، تأثیر آن به صورت کشیدگی و افزایش استحکام پوست مشاهده می‌شود.

چه مدت بعد از عمل می‌توانم نتایج هایفوتراپی را ببینم؟

افرادی که هایفوتراپی در کرج انجام می‌دهند، ممکن است آثار اولیه آن را بلافاصله بعد از عمل ببینند، اما نتایج نهایی آن در کشیدگی و افزایش استحکام پوست در عرض یک دوره سه ماهه به تدریج بروز پیدا خواهد کرد.در واقع، مشاهده آثار نهایی هایفوتراپی مستلزم ساخته شدن تدریجی کلاژن و جایگزینی کلاژن‌های قدیمی پوست با کلاژن جدید می‌باشد. همزمان با ادامه روند تولید کلاژن جدید در پوست، روند بهبود نتایج هایفوتراپی نیز تا حدود شش ماه بعد از عمل ادامه خواهد داشت.

ماندگاری هایفوتراپی درکرج تا چه مدت است

نتایج هایفوتراپی درکرج اغلب بیماران تا حدود یک سال دوام خواهد داشت، البته به منظور مقابله با فرایند پیری مداوم پوست معمولاً توصیه می‌شود که در طول سال چند عمل تکمیلی کوتاه نیز انجام شود.

اثربخشی و نتایج هایفوتراپی در کرج

-لیفت کردن ابروها بدون نیاز به جراحی

-از بین بردن غبغب

-لیفت کردن صورت و گردن

-سفت و محکم کردن پوست صورت و گردن

– رفع افتادگی پلک بالا

-رفع چین و چروک های اطراف چشم ها

-از بین بردن خط خنده و گریه

-از بین بردن افتادگی های زیر چانه

هزینه هایفوتراپی در کرج

هزینه‌ هایفوتراپی در وهله اول بستگی به تجهیزات و امکانات درمان و نیز هزینه پزشکان دارد. مهمترین چیزی که قیمت را تحت تأثیر قرار می‌دهد بخشی از بدن که مورد درمان است و چه تعداد جلسات درمان مورد نیاز است.

هایفو با استفاده از امواج اولتراسوند (مافوق صوت) به صورت امن پوست را لیفت و سفت می کند. فراصوت یک نوع از انرژی است که به طور قابل توجهی ازدیگر نورها ی لیزرمتفاوت است. هایفو، از سطح پوست محافظت می کند، در حالی که به عمقی از پوست که نیاز داریم نیزنفوذ می کند و دماهایی بالاتر از فرکانس رادیویی دارد، به عنوان مثال، درمان در جایی فراتر از لایه های زیرین پوست که در آنجا تضعیف ساختاری پوست آغاز می شود.

عوارض بعد از انجام هایفوتراپی در کرج

این روش جوانسازی عوارض خاصی برای فرد به همراه ندارد وتنها برخی بیماران بعد از اتمام درمان درد خفیفی را ممکن است احساس کند که معمولا به خودی خود درمان می شود. در صورت بروز علائم درد پزشک داروهای ضد درد تجویز خواهد کرد.پزشکان اغلب کرم هایی برای صورت تجویز می کنند تا از پوست در مقابل اشعه های UV خورشید و دیگر عوامل مضر محیطی محافظت کند.

آیا برای تمامی پوست ها می توان از هایفوتراپی استفاده کرد ؟

بله، رنگ پوست در بکارگیری هایفوتراپی تاثیر چندانی ندارد و می توان در هر نوع پوست و رنگی از روش جوانسازی هایفوتراپی برای از بین بردن افتادگی و چین و چروک پوست استفاده کرد .

ویژگی هایفوتراپی در کرج چیست

هایفوتراپی تنها درمان غير تهاجمی است که بطور خاص می تواند به صورت عمیق بدون برش مشکلات پوست را برطرف کند. این روش تنها روشی است که از تصویربرداری سونوگرافی استفاده می کند و به ما اجازه می دهد لایه های بافتی که در حین درمان هدف قرار می گیرند را مشاهده کنیم و اطمینان حاصل شود که انرژی دقیقا به جایی که بیشترین اثر را دارد، وارد می شود.

آیا هایفوتراپی دردناک است؟

به طور کلی آستانه درد از بیماری به بیمار دیگر متفاوت است، اما در هنگام تحویل اولتراسوند، ناراحتی وجود دارد. این ناراحتی موقت است و یک سیگنال مثبت است که روند ساخت کلاژن را نشان میدهد. پس می توان گفت تا حدودی ا درد همراه است